abow.

alltså min, Moas å Beckis konversation idag va ju så jävla
klockren på något sätt, men ändå så jävla blond ;


jag; Becki kolla den där ******, värsta tönten typ.
becki: haha what, vem fan snackar du om?
jag: men den dära tönten som har rutig skjorta och värsta töntbyxorna
becki: aha han vid bordet brevid?
jag: ja, värsta tönten eller hur?
becki: hihihihihi, ja!
moa: vem då?
jag: men ser du den dära ****** där borta eller? värsta tönten ju
moa: är inte det hennes pappa?
becki å jag: vaa?!
moa: ja, han i rutig skjorta vid andra bordet?
becki: ja men pappan har väl ingen hand?
moa: va? va snackar du om?
jag: va snackar DU om moa?
moa: men det är ju hennes pappa
osvosvososv......

sådär höll det på ett bra tag innan vi beslöt oss för att lägga det bakom oss,
haha fucking grymt ju :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0