alldeles för sliten för att skriva.

mitt huvud bara snurrar, känns som en evig bakfylla som aldrig vill ta slut
ungefär. färgade aldrig håret idag, eller slinga för att vara exakt, jag orkade inte
ta mig till frisören och kännde att det va bättre att vänta tills jag mådde bra, men
jag beställde en ny tid när jag avbokade, nästa torsdag istället, då lär jag ju
må bra. sitter iallafall här med gråa mjukisar å grått linne, haha matchande.
idag har jag inte gjort något alls, sovit kollat på teven, sovit, redigerat bilder
på mobilen, sovit, ätit och hunnit skriva lite i bloggen ofc. blir nog sängen tidigt idag,
fast American pie går ju 21:00, även fast man har sett den måste man ju kolla igen,
jag älskar american pie, så pinsam alltså, haha. aja nu orkar jag inte sitta här å
ödsla tid på ingenting, haha.

puss

Kommentarer
Postat av: moa

krya på dig hjärtat <3

2009-08-20 @ 18:34:48
URL: http://absoluteemoa.blogg.se/
Postat av: moa

sv; du vet att du kan prata med mig va? <3

det är en kille :) vi är inte tsm ,) <3

2009-08-20 @ 18:35:42
URL: http://absoluteemoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0