det säger ju så jävla mycket om dig

tjofaderittan ta dig på fittan. skoldag imorgon igen så det är precis som förut, upp klockan halv sju. fyfan va jobbigt. jag kommer se helt död ut. seriöst, fyfan va jag hatar det här. iallafall efter så ska jag färga utväxten, det kallar jag najs. i helgen ska jag kanske till vätö å till min sötnos louise såklart, vi ska kanske ha kräftor å mysigt, (eller menade hon kanske att vi skulle käka kräftor en annan dag?) haha så blond som jag är vet jag faktiskt inte.. (a) men känns iallafall
skönt att åka till henne, vara på vätö å chilla sönder, va ju ett tag sen somsagt. måste ju bara gå för henne å för
mig såklart, hehe. men nu ska jag sluta skriva för jag känner att jag bara skriver om ingenting alls som jag alltid gör,
hehe.

pussåsmek
sänglek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0