det var det sista du sa som fick mig att fatta vad du tycker om mig.

hej. är hemma idag, vaknade och kände mig snurrig och värdens magpain men
jag sminka mig å fixa håret å allt detdär men sen när jag började gå till bussen kände
jag bara att jag inte klarade av att gå ett steg till, så jag gick hem och ringde till mamma
och sa att hon skulle sjukanmäla mig idag. jag har ont i huvudet som fan, och känner
mig fortfarande rätt snurrig. orkar inte skriva mer nu.

btw blir det ingen louise i helgen, eller någonsin för den delen..



två bilder från igår, kändes bara tomt att inte ha någon bild.

puss

Kommentarer
Postat av: moa

hare hänt något? :/ <333

2009-08-20 @ 17:15:06
URL: http://absoluteemoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0