det var du som fick mig att le, som fick mig att bortse från alla problem.

godmorgon. sa ju att jag skulle gå och lägga mig 00.00 igår, a det gick ju
inte så bra eftersom jag gick och la mig 2. haha herregud. och klockan ringde
10, jag stängde bara av den och somnade om och vaknade halv 2 istället,
lyckat. alltså jag kommer aldrig komma upp imorgon allså, jag dööör.
iallafall så gick jag på en liten promenad med Tessie, och nu sitter jag
här med ett glas isvatten, jag lever seriöst på det. och min mittenknapp
på mobilen funkar inte nu heller, typ den man använder mest, jävla hora!


jag vill tillbaka, till våran bänk, till våran tid.

puss

Kommentarer
Postat av: louise

jag vill tillbaka nu!

till alla stunder, när vi bara satt där, rökte som fan, kom hem, luktade, skyllde på omgivningen å tog en nattmacka ;) å sen bara chilla gärnet, ja.. jag vill tillbaka!

2009-08-18 @ 16:21:05
URL: http://louiseannaviktoria.blogg.se/
Postat av: louise

jag vill tillbaka nu!

till alla stunder, när vi bara satt där, rökte som fan, kom hem, luktade, skyllde på omgivningen å tog en nattmacka ;) å sen bara chilla gärnet, ja.. jag vill tillbaka!

2009-08-18 @ 16:21:43
URL: http://louiseannaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0