första skoldan

hejallesammans. skoldagen gick rätt bra faktiskt, började med att jag mötte
Becki på stationen och herregud va kort hon är. sorry gumman men du är typ
ett huvud kortare än mig och jag är van med att folk är längre än mig, haha.
när vi kom fram till skolan kolla vi runt lite, snacka med massa folk som man
inte träffat på urlänge. det var sjukt kul att träffa alla igen iallafall. sen skulle
vi till aulan och sitta där å lyssna på när rektorn snacka om svininfluensan,
segt eller vad. tror inte en jävel lyssna, haha. aja sen upprop, pinsamt värre.
sen vare lunch å sen typ lekar. jag fick vara med massa jag inte kände,
haha rätt pinsamt men snacka endel med Melina och Jasmin tror jag dom
hette om jag inte minns fel, haha. aja Rimpi ska börja i våran klass också,
jag döööör, nej men jag ska ge henne en chans eftersom jag inte har några
fördommar alls, nananna (a)


dagens klädsel blev en tröja från JC och ett par jeans från Levi's,
enkelt och kanske inte särskilt snyggt men whatever

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0