när ingen ser


visst tar min mobil fina naturbilder?  haha, stolt.
 
har inte orkat uppdatera idag, orkar inte nu heller egentligen men har inget
bättre för mig så. idag har jag inte gjort något alls, har fortfarande huvudvärk
å magont, men whatever. på måndag måste jag gå till skolan iallfall, bara
måste det. då börjar allvaret, betyg å hela skiten, allt kommer säkert gå åt
helvete men det är bara att leva med det i guess. ikväll blir det väl nån film
eller nått liknande, får se helt enkelt. den nya designen kommer upp ikväll
eller imorgon, får hoppas på ikväll men får se hur det blir.

puss så länge

Kommentarer
Postat av: moa

kommer du på måndag? <3333

2009-08-23 @ 09:52:29
URL: http://absoluteemoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0