sjukling kukling, hehe.

blir ett snabbt inlägg bara för att visa att jag faktiskt lever, trotts att jag är sjuk.
ja, jag är fortfarande sjuk och jag hatar det grymt mycket. börjar faktiskt tro att det har
något med blindtarmen att göra men har ingen aning om hur det känns när det är
"fel" på den?! men kollade på google och det stämde väl in på hur jag känner lite
men får se om jag å mamma åker och kollar upp det för jag kan ju inte missa hur
mycket som helst av skolan?! iallafall så ska jag bara vara hemma idag, ta det lugnt
åså, igårkväll mådde jag skit. tror jag gick och la mig åtta, så dåligt mådde jag!
dock somnade jag inte föräns typ elva men ändå, jag mår riktigt piss. blev rätt
långt inlägg nu så ska sluta skriva och ska ner å kolla på friidrott nu istället, typ det
ända som går på teve, suck!


varning för gammal bild, från sommaren 2007,
jag saknar min beckipeckisötnos <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0