tänk alla gånger du låg tätt intill.

go'kväll allesammans. sitter här i mitt nymöblerade (heter det så?) rum, äter kiwi
och dricker isvattan, mums. en mygga flyger runt här inne som om den äger mitt rum,
you wish. haha nej men det är fett jobbigt för jag har myggbett över typ hela kroppen..

bilden är från balkongkväll m julia.
fick även en fråga som jag tänkte svara på så here we go.

fråga:
kommer du lägga ut någon dagens outfit nån gång? det skulle vara jättekul.

svar:
ja, jag kommer förmodligen lägga ut dagens outfit sen när skolan börjar, nu orkar
jag inte när jag mest går runt i nån stor tröja och shorts, fresh jag vet. men antagligen
kommer jag lägga ut nån outfit nån gång ibland, men inte varje dag.

hoppas du fick svar på din fråga,
pussåsmek.


Kommentarer
Postat av: Emmy svarar

Svar: Tack så mycket! Tyvärr är det inte jag som har gjort den.

Och jag är ur dålig på att göra designer så jag kan inte hjälpa dig..

2009-08-17 @ 22:37:48
URL: http://emmysgarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0