tidsfördriv

ÄRLIGHET:
Ditt äldsta hångel?- 93 trorja
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? - ingen
Vad tycker du om kärlek? - det beror på
När kramade du någon sist? - igår
Kramade du någon speciell person? - ja
Har du svårt för att bli kär? - nej
 När kysste/hånglade du med någon sist - ett tag sen
Ångrar du det? - nerå lite bara
När fick du senast en komplimang? - vettefan
Har du hånglat med någon av samma kön? - ja

HAR DU NÅGONSINk
har varit medvetslös - aa
Playat? - ja
Hånglat med någon riktigt ful? - nej bara lite ful (a)
Hånglat med fler än 50 pers? - nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - håller mig till en per kväll ;)
Gjort något riktigt dumt? - ja
Gjort något du verkligen ångrar? - såklart
Varit nykter på nyårsafton?- a
Åkt ambulans? - nej
Gjort något olagligt? - ja
Blivit polisanmäld? - hehe a
Slagit ner någon? - nej
Skämts över dig själv? - ohyes
Sagt "jag älskar dig" och menat det? - ja
Tar du droger? - nej
dricker du? - jadå
Vilka kläder sover du i? - trosor
Vad hatar du verkligen? - mörker
Varit kär? - nej
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - nej inte direkt
Vill du gifta dig? - nej
Vill du ha barn? - nej eller kanske

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? - jag
Såg dig gråta? - bara jag.
Fick dig att gråta? - louise
Du delade en cigg med? - det var nog julia jag delade med sist
Du gick på bio med? - julia de med

Skällde på dig? - patrik

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - nej
Kramat någon? - ne
Kysst någon? - nej
Köpt någonting? - ne
Sjungit? - lite
Saknat någon? - ja

dagens tidsfördrivt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0