uppdaterar

lite dålig uppdatering från min sida, hehe jag vet. men så kan det gå.
iallafall så är jag sjuk, magont så jag inte kan gå och huvudvärk så det känns
som om jag ska svimma.. va på sjukhuset härom dan iallafall, kommer inte
ihåg vilken (?) men iallafall så la dom in mig med dropp å hela skiten, sen så
körde dom ner en slang i min mage genom munnen, eww men var nersövd så
märkte inget alls, haha. har iallafall fått hem lite böcker nu, får se om jag åker till
sjukan igen, bara för att jag inte orkar ha den här magonten. menmenmen, orkar
verkligen inte skriva något mer men jag lever iallafall, om  det nu är något bra?
pussåhej

åbtw så har jag inte svarat på sms iknow men det är dels för jag legat på sjukhus,
hade inte med mig min mobil då eftersom jag inte trodde att jag skulle bli inladg
och sen har jag inte med mig min mobil vart jag än går nu, alltså jag orkar inte det.
och jag orkar inte svara typ tre dagar senare, haha.

Kommentarer
Postat av: moa

när kommer du till skolan då? <33

2009-08-27 @ 20:29:39
URL: http://absoluteemoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0