vad jag än svarar när ni frågar mår jag inte bra.


party hos becki, shit va grymt det var bitchhhhes.

har bestämmt mig för att jag ska vara i sängen kl. 00.00, och så ska jag
sätta klockan på 10, bara för att jag inte ska sova bort dagen och för att försöka
vända på dygnet lite.. hehe, kommer typ aldrig komma upp sen när skolan börjar,
som tur är har vi "mjukstart", och börjar 11 första dagen, måste dock ta bussen
10:15 ändå, haha intressant babbel iknow. aja, har precis målat naglarna, fast
ska måla om nåra för vissa blev fail. hehe.. skriver imorgon också såklart.

pussåsmek

Kommentarer
Postat av: Johanna

Svar: Jensen västra :)

2009-08-18 @ 06:19:48
URL: http://barahons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0