vilken väg ska man gå, när riktningen är fel?

godmorgon allihopa. vaknade lite tidigare än väntat så jag har tid
med ett inlägg, bra va? Tessie kom inrusande i mitt rum och börja pussa mig och
då vaknar man såklart, jag fick värsta rycket på henne så hon fick inte stanna i mitt
rum, hehe. men har iallafall hunnit sminka mig och platta håret, dukigt va. somnade
typ 2 igår också btw, haha men seriöst, vem är trött 23? ååh så jävla irriterande.
men iallafall så ska jag möta Moa sen och vi ska gå tillsammans till stationen
där Becki kommer vänta på oss, och sen tar vi såklart bussen upp till vår lilla skola.
skönt att iallafall slippa gå och åka bussen ensam. jag hatar det där jävla uppropet
vi har, så jävla pinsamt. man ska typ bara ställa sig upp framför typ hundra elever
å ba: a här är jag. alltså åå det är så jävla pinsamt, kunde dom inte komma på något
bättre sett eller? idioter.

såhär ser jag ungefär ut idag, ursäkta bilden menmen.
har dock inte klätt på mig än så dagens outfit kommer kanske senare.

kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0