ALLMÄN TEXT

min blogg verkligen suger, men whatever sluta läs då.. jag vill skriva av mig
om något. jag vet inte om vad. jag vill bara skriva skriva skriva. vad fan ska jag
skriva om då? okej, nu ska jag skriva all about me. heehe.

alltså många uppfattar mig som bitchig och elak. jag kan faktiskt inte hålla med
alls. visst jag kan vara rak på sak, men jag kan inte kalla mig elak. jag kan säga
till folk "den där tröjan var inte särskilt fin faktiskt" är det elakt? nej ärligt. är det
snällare att säga "vilken fin tröja, du bara måste köpa den" när man egentligen
tycker något annat? ärlig och elak, skillnaden är hårfin faktiskt. och när folk frågar
mig saker, då antar jag att dom är ute efter ett ärligt svar, inte bara efter ett svar
som alla vill höra. fråga inte om du inte vill veta sanningen.

sen bitchig, jo det kan jag vara, men det är helt beroende på hur folk är mot mig.
om folk är gulliga mot mig, då är jag gullig tillbaka. klagar folk på mig, då säger
jag ifrån på en gång. folk jag inte vill ha i mitt liv ser jag till att hålla utanför.
somsagt, den bitchiga caroline kan komma fram ibland, men av en anledning. är
aldrig bitchig mot nån som är urgullig mot mig och dem jag är med. dock kan
jag vara lite halvt bitchig mot mina vänner men det är bara på skoj och det hoppas
jag dom förstår. som exempelvis: becki och moa skulle gå hem till becki för att
hämta beckis laddare så skulle jag och louise vänta i lägenheten på dom. aa så står
dom i dörren typ i nåra sekunder och det störde mig på något sett, så jag sa åt dom
" men dra då " med lite elak/bitchig röst men jag menade absolut ingenting illa mot
dom. blev bara typ "irriterad" haha. och dom typ kollade snett på mig och ba
vafan?! typ men alltså det är verkligen inget illa menat, hoppas ni förstår det brudar :)!

höhöh ja, men det jag iallafall vill komma fram till är att jag är såååååååå gullig om
folk är gulliga mot mig ;D. och jag är nästan alltid glad, skrattar ler skämtar osv så
det övervinner mina lite mindre gulliga sidor.. hihi :)





ja sen angående helgen så ska jag på lördan till Louise aka LV, vi ska sova i hennes lägenhet
sen ska även Rebecca aka Becki vara med, mysigt värre alltså. ska ringa louise imorgon för
att prata mer om det, den filuren skulle sova nu. så duktig som går och lägger sig i tid :).
hihihöhöhhihi. nu har jag inget mer att skriva. känner mig avskriven nu. jag är sjuk i huve


Kommentarer
Postat av: louise

DU ÄR MIN BITCH BABY ;)

men när kommer du in till norrtälje imorgon?<3

2009-11-13 @ 15:09:02
URL: http://sockerstumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0