du har aldrig berättat

glömde berätta om min dröm inatt, den var helt sjukt konstig.
jag och j var i kreta typ helt själva. där vi bodde såg exakt ut som mitt
hus, så vi bodde liksom i ett helt hus själva i kreta. och det var typ inte
ens varmt utan det var typ som sverige men vi gick typ ut i bikini precis
när vi vaknat och då var det typ mörkt ute (?). typ helt sjukt. låter kanske
inte så konstigt men drömmen vr verkligen sjukt verklig. och sen var
Tessie med också, haha typ sjukt. och vi råkade klämma henne i dörren xD
ja alltså det va väl typ min dröm bara.


imorgon ska jag till norrtälje kvart över tio, tidigt... kommer självklart åka helt
ofixad eftersom jag inte orkar fixa mig så tidigt :). ja så träffar jag Louise på stationen
och sen vet jag faktiskt inte när vi ska träffa becki men det löser sig väl :). ska även
köpa Louises jacka, för 400:- den har tom två innefickor :o helt otroligt alltså..........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0