hejhejhej jag är snart fjorton år, kom och se på mig.

imorgon fyller jag år om exxxakt två veckor, då blir jag 14. finally säger jag bara..
alla mina vänner är redan det och ja nu (eller snart) blir jag också det, känner mig
som en del i gänget ;). hehehe, sen typ en och en halv månad efter jag blivit fjorton
blir Moa 15, sen becki och ja sen alla andra och så är jag efter alla igen.. haha sucks!
haha skitsamma, känns iallafall skönt att slippa vara tretton. det låter fett litet...:s
ska sluta skriva nu men...

LOUISE, jag kan försöka passa in någon buss till när du kommer till norrtälje för jag
antar att du åker buss? jaja du kan ju höra av dig, ringer dig ikväll eller imorgon om
vi inte hörs tidigare på msn eller liknande. puss på dig :)

och MOA, ja vi måste ses snart :). puss på dig med


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0