jag är en riktig bimbo

jag ska alldeles strax iväg, tänkte bara skriva några rader först eftersom jag
inte har något bättre för mig. igår tvättade jag mitt hår sent på kvällen så det är
helt ostyrligt nu, så jävla irriterande. menmen.. tvättade det med silverschampo
så lite orange gick bort iallafall, skönt :)! vet inte riktigt vad jag ska skriva så det
här får helt enkelt räcka för stunden.


jag går på stan i rimbo, jag är en riktig bimbo. allt jag gör och allt
jag gjort, har gått alldeles för fort. wakeup riiimbo, spelar ingen roll hur
du ser ut du blir iallafall en bimbo tillslut. riiimbo, spelar ingen roll hur du
ser ut du blir iallafall en bimbo tillslut. skolkar från plugget tror att du är
cool, går ut och röker i kortkort kjol. du säger jag skolkar men och whatever,
jag vill inte plugga jag är redan clever. pussar och kramar på alla du känner,
fast dem inte är dina riktiga vänner. jag blir så lack, ditt hjärta det svider. jag
ser på dig att du lider. kom igen nu fjortis det måste få ett slut. sluta upp med
skiten. ta och väx upp. riiimbo spelar ingen roll hur du ser ut, du blir iallafall en
bimbo tillslut. riimbo spelar ingen roll hur du ser ut du blir iallafall
en bimbo tillslut.
 presspresspress.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0