louise är en fis

gick upp typ vid nio imorse. sen skjutsade mamma ner mig till stationen
eftersom jag skulle ta buss klockan 10:15 från rimbo. kom fram till norrtälje och
gick till flygis och tog ut pengar, sen gick jag till skoman där jag vandrade runt
bland skor i typ hundra år innan louise kom ;). så köpte louise ett par uggs. sen
drog vi hem till henne å nu sitter vi här. louise är orange i fejjset och jag är osminkad :)
vi är bäst. puss och kram skumbanan :)

köpte även louises jacka också, tack annika för du lagade ärmen :) pusspuss
ska ni cama vidare med louise, hahhahahah geeeeeeeeeeeks :D


rip tessan :)

Kommentarer
Postat av: Annika

Kära "lilla gumman" det var självklart att fixa jackan! Hoppas att du kommer att trivas i den. Kram Annika <3

2009-11-15 @ 14:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0