puss på mig

dålig uppdatering men har inte haft tid för datorn. va med louise moa och becki
på fredan, vi träffa även my och gick runt lite med henne. ja vi 4 hade iallafall mysigt.
sen på lördan hängde jag med louise till vätö, mysigt där. var så länge sen jag var där
nu känns det som :p.. sen på söndan drog jag och louise tillbaka till norrtälje så gjorde
vi inte så mycket, typ mös lite sådär. aa idag har jag typ inte gjort något, duschat och
typ vart ute en snabbis. pappa kom hem ett tag också, han skulle tydligen till banken 
med sina bröder eftersom dom typ sålt någon gård eller nått dom typ växte upp i (?).
aa iallafall börja jag och pappa bråka sönder för ovanlighets skull alltså.. s jla irriterande.
blev inte så många bilder från helgen men dem få som togs var jag vet inte hur jag ska
förklara men inte visbara iallafall ;) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0