det har inte inträffat än iallafall

nu bloggar jag bara för jag funderar att kanske komma in på bloggbanan igen,
om jag orkar dvs. men ja iallafall. har precis tvättat mitt hål med sprit eller vad man
nu använder. börjar tro att det är infekterat.. inte för att det är rött eller varar eller
nått men det svider lite eller liknande. är det infekterat då? vad ska man göra om
det är infekterat? guuuuud vad jag är okunnig trotts att jag tagit hål i öronen förut,
dock var det ju några år sen.

nog pratat om det. skulle ju egentligen träffa Louise idag men jag har mensvärk,
så jävla underbart! hade det hela dagen igår, inatt och hela dagen idag. det suger för
jag kan inte sova på natten pga det och så typ dör jag på dagen. riktigt jävla synd om
mig nu alltså! funderar btw på att köpa en hamster igen, så jävla söta dom är :D.
hoppas vi har kvar buren för isf köper jag en, oavsätt vad mamma och pappa tycker
om det. fast det lär ju iofs inte vara någon fara förutom att jag sket totalt i min förra, 
haha. men när började jag bry mig om vad dom tycker?  - inte än iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0