don't judge me

ååå gud va segt blogg.se är!! men iallafall så har jag precis fixat håret, suttit på mig
lite kläder och sminkat mig. ska kila härifrån om en halvtimma ungefär. mitt internet har
fortfarande damp och segar ur, ska be mamma försöka fixa det senare idag. har väl inte
sådär jättemycket att skriva egentligen (som jag inte har i något annat inlägg heller) men
tänkte ändå skriva några fler rader.

på tal om ingenting skrev jag ju förut att min "nytagna piercing" (dock bara ett till hål i örat)
hade blivit infekterat, men det har det inte. jag trodde bara det. men det har det iallfall inte.
förstår inte riktigt grejen med om en piercing, speciellt i örat blir infekterat, so what liksom?
man dör ju inte, man mår inte ens dåligt. bara att det tar lite längre tid för hålet att läka men
skitsamma? 6 veckor eller 8 veckor, big deal! jag kommer själv ihåg när jag tog mina hål i
öronen, det var i slutet av trean och på ena örat blev det liite infekterat och jag fick typ panik
och var jätteledsen över det, patetiskt? jo tack jag vet.  puhsss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0