tillsammans är vi äkta vänskap


me and babe i våras

jag och louise drog ut sen igen efter maten. vi träffade först på kicko lite snabbt sådär,
blev bara en kram för sen skulle jag och louise vidare till ica. fast vi drog bara till stinsen
där vi köpte en klubba var, sen ner till centrum igen. vi gick runt lite hit och dit och tillslut
bestämde vi oss för att be erik molin komma ut, så han gjorde det. vi drog upp till han
och satt på hans rum med lite musik och ja bara lite sådär allmänt mysigt. sen skulle louise
dra så vi vinkade av henne sen så ringde jag mamma så hon kom och hämta mig, är ju
mörkrädd och sen var det så jävla kallt ute, haha!

var iallafall underbart att träffa louise, var ju ett tag sen. vi ses ju nästa helg också så
det är så jävla grymt. ♥


Kommentarer
Postat av: louise

jag älskar dig så otroligt mkt!

2009-10-18 @ 21:57:59
URL: http://sockerstumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0