bildspel

har absolut ingenting att skriva egentligen, men jag är så jäkla "skrivsugen" på något
underligt sätt. på lördag är det ju kryssning som gäller, min mamma fyller då år och ska
firas där. louise hänger med mig så det blir najs, vi får ju en egen hytt och ja det finns
väl inte sådär jättemycket att göra på en båt egentligen men vi hittar nog på något, heh.
mamma fyller egentligen år på tisdagen efter helgen, alltså den 27e. så då ska vi in till
stockholm och käka lite gott sådär, mysigt. sen är det ju bara en månad kvar tills min
födelsedag, underbart! jag älskar att fylla år sent och samtidigt hatar jag det. det här
inlägget känns som brist på liv så lägger upp lite bilder nu istället så det kanske blir lite roligare.


vintern typ 06, 07? ingen aning - emma & jag


sensommar/höst 2008 - louise & jag



27 oktober 2008 - jag och camila


vinter 2008 - jag & becki 


11 december 2008 - louise & jag


14 februari 2009 - jag louise & moa


Kommentarer
Postat av: louise

saknar dom tiderna, <3

2009-10-22 @ 10:26:38
URL: http://sockerstumpan.blogg.se/
Postat av: camila

jag saknar dig ...

2009-10-28 @ 23:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0