every girl around the world

nu har jag precis städat klart hela mitt rum. dammsugit och bytt lakan och framför allt
tagit bort alla mina kläder som låg utspridda över hela golvet, nasty! känner mig extrem
duktig, inte minst för att jag har värdldens huvudvärk utan också för jag aldrig brukar
städa mitt rum. kan faktiskt inte komma ihåg när jag gjorde det sist :o. men som tur är
så har vi en städare som kommer varannan vecka tror jag det är och städar, så då slipper
man ju. dock har hon inte vart här på länge eftersom jag vart hemma och då vill inte
jag har någon städande sak runt mig som jag måste anpassa mig efter ;). bara 9 dagar
kvar.. åå va jobbigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0