försöker spela cool, som om allting är normalt.



heyyy. har precis duschat och käkat nurå, sådär lagom tråkigt. fryser så inihelvete
alltså! jag fryser hela tiden. och jag kan inte sova på nätterna. när jag väl somnat efter
flera timmars vridande vaknar jag minst tre gånger under natten. borde jag begära
sömntabletter? jag hatar ju att ta tabletter, spelar ingen roll vad det är för någon jag
tycker det är så jävla äckligt bara! känns som ett jävligt tråkigt inlägg det här alltså
men har ju inget bättre för mig. ska lägga mig i min varma säg och försöka ta igen
sovtimmarna jag inte fick förut. & jag vet att det inte är bra att sova på dagen för att
då sover man inte på kvällen å blablablabla men det skiter jag i för kan ju ändå inte
sova på kvällen även fast jag är vaken på dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0