i love to hate you

häääyyy. har nu vart hemma i kanske en halvtimma och duschat under den tiden.
men nu sitter jag här, bänkad framför datan. iallafall, gick somsagt till mammas jobb,
hon kollade lite på mina tänder osv och jag är tydligen på väg att få ett hål, inte bra..
sen kom pappa och hämtade upp och så åkte vi till nt, och så kollade vi på smycken
till mamma för pappa skulle tydligen köpa ett till henne i födelsedagspresent. och han
vet ju inte vad hon vill ha så det är ju bäst att hon är med och bestämmer. hittade
iallafall ett efter ett tag och det var faktiskt fint :)! sen drog vi hemmåt byn och stanna
på ica och sen hämtade vi tessie. sådär lagom intressant, jag vet.. (a) men nu måste
jag leta fram kläder. vad har man btw för skor på en kryssning? kan ju inte gå runt
med mina fred perry, ser ju för lodis ut :s...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0