kryssning och massa pinsamheter

tjäänare! va ju ett bra tag sen jag uppdaterade nu märker jag men mitt internet
har krånglat och jag har ju vart på kryssning. kan ju iallafall berätta lite om kryssningen..

åkte härifrån runt tre, träffade louise där båten låg för hon åkte med sina päron dit.
jag och louise hade iallafall egen hytt såklart, dock var den väldigt liten och det fanns
ingen spegel i självaste rummet, bara på toaletten så vi flyttade den, rätt kul faktiskt.
rummet blev ett bombnedslag efter bara några få minuter i hytten, kläder överallt..
vid 7 var det drink och sen vid åtta, halv nio var det käk. sen ja, gick vi runt, spelade
spel, gjorde bort oss framför nån personal, så jävla pinsamt. så vi vågade inte visa
oss på ett tag, haha. nästa dag vaknade vi runt 9, det gungade som fan. vi höll typ på
att spy.. men vi gjorde det inte såklart. sen käka vi brunch och alla i personalen stirra
ut oss, så vi drog rätt snabbt där ifrån. sen hängde louise med oss hem och vi orkade
typ inte göra något igår så vi bara mös typ. orkar inte skriva mer alltså, känns ointressant.
kommer lite fula bilder iallafall:


jag vet inte var det är men jag kan inte sluta skratta..


man måste bjuda på sig själv ibland


haha jag vet inte vad jag håller på med..


jag älskar den här bilden! ♥♥♥♥♥


love!


orkar inte lägga upp fler just nu men det kommer väl :).

Kommentarer
Postat av: louise

fett heta bilder på mig då -.-

haha :D<3

2009-10-26 @ 18:34:26
URL: http://sockerstumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0