nothing at all


hello. kom hem för inte sådär jättelänge sen, tvingade pappa att stanna och köpa
tunnbrödsrulle, tjöckismat! men jag kände att jag behövde det eftersom jag inte hunnit
äta något alls idag förutom en halv påse bilar och en halv vitamin wells, inte bra alls!
aja. Tessie kliar typ ihjäl sig så hon blöder typ sönder i ansiktet och pannan och allt, så
vi har nu införskaffat oss en tratt (eller vad det heter) så hon inte ska klia. hon tycker
verkligen inte om den men hon har vant sig lite nu. ska inte bara snacka om henne nurå.
chattar med Felix, inte Fredholm såklart :p.

beställde även klipp- & slingtid, så på torsdag. jag tror ärligt talat att jag kommer banga
på att klippa en dm, men jag ska göra det. måste förnya mig lite nu känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0