så många gånger jag litat på ord

..som bara gett mig smärta, långt inombords.  



nejmentja. kollat på hål i väggen och fått ett riktigt skratt. på måndag ska
jag iallafall köpa smink och lite sådär småsaker som faktiskt behövs. lösnaglar
örhängen osv. och på lördag kryssning då med en massa jävla folk, haha. det
blir ju vad man gör det till såå får se helt enkelt. vet inte ens om Louise ska
hänga med längre (?). ska iallafall köpa en ny parfym då har jag bestämt mig
för. men nu orkar jag inte skriva mer, ska sitta här ett tag nu tror jag. min
mobil blir smsbombad, men jag är inte på smshumör så jag bryr mig inte ;D


Kommentarer
Postat av: louise

jag vill hänga med, vill du att jag ska det?:)

2009-10-17 @ 22:05:09
URL: http://sockerstumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0