min hund var världens sötaste, sen blev hon jobbig.



godmorgon världen. sitter och letar runt jackor lite överallt och har kommit fram
till att om jag inte ska köpa en goose, vilket jag antagligen inte kommer göra pga
deras höga priser. och jag är då inte sådär jätterik, och visst mina föräldrar skulle
säkert kunna lägga en del men eftersom jag byter jacka typ varje år känns det
lite onödigt faktiskt, även om jag kanske skulle ha kvar den nästa år. men får se
helt enkelt men om det inte bli en goose blir det en "liknande" från everest. alltså
visst dem kanske är lite wb goose men whatever? det finns typ hundra jackor som
ser iprincip likadana ut förutom priset och ett litet märke, eller hur? iallafall, funderar
på en brun, svart eller marinblå? får se...  (se bilden ovan, vet dock inte om det är
tjejmodell på den)


slut snackat om jackor. tessie ligger i fotöljen brevid datan, sitter alltså nere vid stora
datan. jag har typ sjukt bra, men gammal musik på den här datan som jag bara måste
sätta in på min mobil. men jag orkar inte gå upp och hämta den nu så får bli en annan
gång. idag måste jag plugga lite hit och dit. sen skoljakten forsätter då för min del, haha!


söta bilder på Tessie va? när hon var valp. kolla på hennes mörka och fluffiga päls,
naaw så himla söt måste jag säga! nu är hon mycket större och hela hon är ungefär som
hennes tassar är på bilderna ovan. på bilderna är hon mellan 10 - 15 veckor kanske.
skitsöt säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: louise

men caroline ärligt,

jag tkr iaf inte att du ska börja i stan.

hur fan ska du orka? menar, du kommer ju knappt upp till sju, då kanske du måstebörja gå upp runt sex? det kan ju sluta med att du börjar skolka konstant istället.. :/ <33

2009-09-22 @ 17:45:47
URL: http://louiseannaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0