!!

känner för en liten uppdate nurå. har inte särskilt mycket att skriva så
utan kände bara att jag var tvungen att skriva något. har en tubtopp som jag
är på g att beställa, så jävla fin! förutom det vill Tobias att jag ska till Järfälla
där han bor senare för han ska tydligen ha efterfest. vet inte ens vart Järfälla
ligger (?), men iallafall så ska jag inte dra dit som ni kanske förstod.
ska snart kolla på jag vet vad du gjorde förra sommaren som jag redan sett
två gånger + en gång på youtube, patetiskt att se en hel film på youtube va?
jo jag erkänner att det är lite patetiskt, men det bara blev så. part 1, part 2,
part 3 osv..


såg btw en bild på en kille som hade extremt feta ögonbryn. snälla noppa?
buskiga ögonbryn är nog det fulaste som finns, helt ärligt. det förstör hela utseendet
så snälla, noppa ögonbrynen även om du är kille! fast inte för mycket då...


äckligt fult med buskis ögonbryn!


Kommentarer
Postat av: Anonym

öö han är kille!!!

2009-09-28 @ 19:29:20
Postat av: Anonym

öö han är kille! de ska inte noppa!!!!!

2009-09-28 @ 19:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0