fan också

mobilen är paj förtillfället, ska försöka fixa den annars lämnar jag in den
så snart som möjligt. puss


mobilen fungerar igen, dock stular sms och inställnings "saken" så kan inte alltid
se sms men oftast eftersom det kommer upp. ska iallafall ta bussen till täby klockan
kvart över tre, ska möta pappa där och så ska jag till tandläkarn, roligt värre.. haha,
sen äter vi i täby, mums.

har fortfarande bloggpaus men kommer kanske skriva nått inlägg nån gång ibland.
får se, pusspuss


ska btw klippa av mitt hår tror jag, alltså inte allt
men typ en dm kanske. det är så slitet och äckligt.


Kommentarer
Postat av: moa

carro, vafan? vi saknaar dig :( <33333333

2009-09-07 @ 19:31:12
URL: http://absoluteemoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0