inget kan försämras


bild från spaninen.

kollar runt lite på google nurå, är jag nörd eller är jag nörd? nej men jag
leter ju efter ny skola, funderar på nån i sthlm - dock kommer jag aldrig orka åka buss
en timma fram å tillbaka, menmen får se. har jobbat lite matte idag också. var så länge
sen jag jobba matte alltså, fast eftersom jag är sådant mattesnille vare inga problem alls,
haha skämt åsido. fast bra gick det faktiskt :). nej men nu ska jag fortsätta googla och
ha musiken på hörsta volym.
"Goodbye, my almost lover. goodbye, my hopeless dream.
I'm trying not to think about you" lalalallala osv.. 

Kommentarer
Postat av: louise

varför inte roslags? <3

2009-09-21 @ 18:43:41
URL: http://louiseannaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0