ingnorera mitt ansikte och fokusera på hårfärgen

wiiho, fan va jag äger på att uppdatera idag. eller hur?
haha nja inte riktigt va. kände bara tvungen att skriva något eftersom
allt annat är så himla tråkigt. men jag har inte en aning om vad jag
ska skriva alltså(?) måste iallafall åka till sthlm snart och handla in
massa nya mysiga varma kläder, speciellt vantar. gud jag kände
när jag bara var ute med Tessie att mina händer höll på att frysa
sönder, inte så konstigt kanske eftersom jag alltid fryser om händerna
även om det är typ 30 grader.. sjukt!! så ska väl dra dit nån dag
när det faller in. ska ner och försöka kolla teve, farbröderna sitter
dock och pratar och skrattar med föräldrarna så man lär väl inte
höra ett skit vad dom säger på teve, gaaah så irriterande!



första bilden är från typ mars kanske, shit orange hår eller vad?!?!
och har inte ens färgat/slingat håret en ända gång sen dess och kolla
på mitt hår nu (andra bilden) sicken skillnad! och bara använt silver
schampoo och sommarsolens strålar. otroligt va? folk blonderar håret
ungefär 10 gånger innan dom blir något lunda nöjda när man kan
färga håret hos frisör först å sen bara köra på. dock blev mitt hår
väldigt orange efter frisörfärgningen men mitt hår va väldigt missfärgat
när jag blonderade det. dock är jag inte helt nöjd med min nuvarande
färg men helt klartbättre! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0