jag kan absolut inte uppdatera


jag passar inte i svarta kläder ;s

okej. jag vet att jag verkligen suger på det där som kallas blogga
jag tycker faktiskt inte att det är sådär überkul men har blogg ändå (?)
jag ska trotts min dåliga erfarenhet av att uppdatera och min uttråkning
av bloggning fortsätta småblogga. när jag har lust dvs. kan bli en
gång varje dag, en dag i veckan, två gånger i veckan.. ja osv. får se,
blir väl olika mellan alla uppdateringar. sååå nu slipper jag ha dåligt
sammvete över min urkassa uppdatering. har ioförsig aldrig haft det.


jag vill tillbaka till thailand så. jävla. obeskrivligt. underbart.


Kommentarer
Postat av: louise

thailand i mitt <3

2009-09-17 @ 15:47:26
URL: http://louiseannaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0