jag vet att i slutet kommer jag vinna, jag kommer segra över er alla.

nu är jag hemma, wiie! när jag gick till bussen vid 1 idag så regnar det, så
jävla typiskt mig alltså. när jag kom fram likaså, ush på regn. märks verkligen
att det börjar bli höst :(. i norrtälje träffade jag Natha och Louise ett tag också,
kul att träffa dom sötisarna! sen drog jag till rimbo, väntade en halvtimme sen
dax för nästa möte, haha. det gick skitbra faktiskt. det första var extremt segt
och jag höll på att somna. jag sa ju att jag skulle lägga in bild på vad jag
hade på mig idag men jag fick ingen bra bild på det och det var ändå inget speciellt
så ooorka.



mina ben ser ut som kyckligben men whatever ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0