jag vet jag är försiktig

jag lyssnar på världens bästa låtar nu alltså, skitfina texter å allt. och han som sjunger
dom vill tydligen att jag ska sprida vidare att han är grym, haha glöm.. (a) nej men ;p
har precis "jagat" ut en geting eller liknande sak. ääckligt! och när jag tänker på getingar
kan jag ju inte låta bli att bli påmind om när det va fetaste getingen i mitt rum när louise
var här. vi skrek runt i hela huset, haha helt ärligt. fyffan, riktigt läskigt. har inte så mycket
att skriva egentligen, ska lägga ner bloggen snart för den är verkligen skittråkig. puss å hej


rätt gammal bildmen whatever.

Kommentarer
Postat av: louise

ahaha fett kul :D <3

2009-09-20 @ 20:59:48
URL: http://louiseannaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0