ny design nån?

jag ska börja blogga igen så fort jag fått en ny design.
sååå, nån som kan göra en design till mig vore ju bara för gulligt?

men innan dess kan jag ju faktiskt ta och skriva ett inlägg ändå, bara för att visa
att jag lever. i helgen, eller imorgon rättare sagt ska familjen till Jakobssons. gud
så jag längtar. inte träffat dom på tre månader, helt sjukt. saknar iallafall hela familjen
sjukt mycket, dom är ju min andra familj. man skulle nästan kunna tro att jag heter
Caroline Jakobsson Lundin. haha, det ska iallafall bli underbart att träffa dom godingarna
igen. gud va jag snackar på om att dom är underbara? haha, vi slaggar där också
såklart så det blir sjukt najs. det här blir nog sista inlägget innan jag fått en ny design
så om ni vill göra design till mig, hör av er! 


Kommentarer
Postat av: moa

hej älskling, så du kommer på måndag?

saknar dig <3

2009-09-11 @ 17:41:15
URL: http://absoluteemoa.blogg.se/
Postat av: Elsa

tja gullet :D

klart jag kan , langa msn :D

KYSS

2009-09-12 @ 11:07:55
Postat av: Elsa

sådär :D <3

2009-09-12 @ 11:49:15
Postat av: louise

antar att su sov, sömntuta -.-

ååå ja klart som fan :D

2009-09-13 @ 13:16:09
URL: http://louiseannaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0